Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Muumimaailmassa voi tehdä?

Vierailija
07.07.2007 |

Paitsi ostaa muumituotteita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumien sivuilla lukee, että voi kurkkia kaukoputkesta. Onko tämä hintansa väärti`?

Vierailija
2/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavinta lasten mielestä on halata muumeja. Jos tungosta, siitä ei tule yhtikäs mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tiettyyn kellonaikaan), voi käydä muumitalossa seikkailemassa ja leikkimässä, voi ottaa osaa muumiesityksiin muumitalon liepeillä, saa halailla muumihahmoja...

voi ostaa myös tuliaisia ja syödä hyvin.

saaressa myös uimaranta, jossa voi käydä uimassa halutessaan.

Vierailija
4/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailusta maksaa lähes 20 euroa? Mitä siellä voi nikkaroida siellä keksijäpajassa?

Vierailija
5/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatoimista seikkailua, jonka vanhemmat järjestävät ja muumimaailma tarjoaa käyttöön polut?

Vierailija
6/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keksijän pajassa voi olla vaikka paperilennokin taittelua ja ei kukaan edes kunnolla opasta. Likaista paperia on pinkka, niin omatoimisesti saa taitella. Kyllä mä semmoset mieluummin kotona puhtaasta paperista opetan. HAH:



Unohtakaa keksijän paja, kaukoputki ja se tuutikin laivanteko. Ihan mitättömiä juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumitalo on ainoa aika hyvin esikuvaansa vastaava.



Voi katsella sentään ne teatteriseitykset ja halata muumeja. Ei siellä muuta ole.

Vierailija
8/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi olla teatterissa, seikkailla poluilla, jossa näkee mm. noidan mökin, hattivatit, mörön, nuuskisen teltan, jossa nuuskis lukee satua

(tiettyyn kellonaikaan), voi käydä muumitalossa seikkailemassa ja leikkimässä, voi ottaa osaa muumiesityksiin muumitalon liepeillä, saa halailla muumihahmoja...

voi ostaa myös tuliaisia ja syödä hyvin.

saaressa myös uimaranta, jossa voi käydä uimassa halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kestää? Mihin kellonaikaan esitykset? Mahtuvatko kaikki katsomoon? Onko katsomo ulkona?

Vierailija
10/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitetään suomeksi ja ruotsiksi. esitykset alkaa aina tasatunnein, mutta välillä siis myös ruotsinkielinen, kesto noin ½ tuntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teatteri on katettu

Vierailija
12/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä uimarannalla voi grillatakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin viime viikonloppuna siellä ja meidän 3vuotias ainakin tykkäsi tosi paljon. Minusta se on tosi kiva paikka. Meidän lapsi tykkäsi eniten muumipeikon leikkimökistä, muumitalosta ja muumeista, papan laiva oli myös kiva, samoin labyrintti ja sukellusvene lapsen mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi