Lue keskustelun säännöt.
tietääkö kukaan minkälainen on lude?
24.05.2007 |
lentääkö ne?hyppiikö?miltä haisee...kuulemma siis pahalle .
Kommentit (3)
Lude varsinaisesti on kai jo kovin harvainainen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
luteita. Sanoivat vain, että niin on. Heti samana päivänä vaihdoimme hotellia. Kuvottaa vieläkin! Yök!
En nimittäin jaksa kopioida sieltä tietoja tänne.