Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koiraihmiset! koiran juoksusta tärkeää!

Vierailija
14.07.2007 |

Onko olemassa jotain merkkejä mistä tietää onko koira astuttu...vai miten sanotaankaan:) koiramme karkasi juuri ja nyt on hätä suuri! kerkesi olla jonkin aikaa karkuteillä..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä, voisit ma käydä eläinlääkärillä joka voisi papasta katsoa onko kiima siinä vaiheessa että astuminen (tai tiinehtyminen) on edes mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme