Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän abortti

Vierailija
13.07.2007 |

Mietin jokin aika sitten menenkö mukaan ystävän aborttiin kun hän oli pyytänyt minua tuekseen. No lopulta tämän ystävän mies tuli mukaan ja sain huokaista helpotuksesta. Olisin kyllä mennyt mukaan jos hän olisi halunnut mutta vaikeaa se minulle olisi ollut.



Abortti aiottiin tehdä mutta raskaus olikin mennyt kesken vaikkei tämä ystävä sitä vielä tiennyt. Tuntui jotenkin kamalan pahalta kun tämä ystävä sitten hehkutti että miten oli hienoa että meni kesken eikä tarvinnutkaa kärsiä omantunnontuskia abortista (joka siis kuitenkin tehtiin vuodon aikaansaamiseksi) ja nyt voi taas mennä ja viettää kunnon kesälomaa. Hän lähtikin sitten innoissaan taas golfaamaan ja juhlimaan ystävien kanssa. Niin helppoako se vain on? Onko raskaus todellakin vain ongelma jonka voi hoitaa abortilla tai keskenmenolla? No, nyt hänestä ei varmaan kuulukaan mitään ennen kuin on seuraava ongelma jolloin soittaa taas minulle ja ruikuttaa tukea.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asitä paitsi kun se ei kerran halunnut lasta, niin hyvähän se on, että asiat meni niin.

kyllä sillä oli joku hyvä syy haluta abortti.

Maailmassa on jo liikaa lapsia, jotka kärsivät kylmistä ja hirveistä vanhemmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla