Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko PAKKO siivota? piristäkääs mua hei vähän.

Vierailija
06.07.2007 |

veto on nyt ihan totaalisen pois. viime ajat menny aika huonoilla unilla, ja nyt kyllä alkaa lahota pääkoppa, ihan oikeesti. sinänsä ei väsytä, mutta tarkkavaisuus on jossain ihan muualla. Mm. suoralla tiellä meinasin ajaa tänään kaksi kertaa ojaan, kävelin ihan suoraan päin seinää jne... ajatus ei kulje yhtään, sekoilen sanoissani ja vielä pitäis siivota. nyt jotain vinkkiä millä piristyis ja sais siivouksen aikaan.

pakko olis siivota, kun miehelle lupasin että tänään on sitten kerrankin siistiä kun tulee töistä kotiin :P

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pauhaamaan ja tartu imuriin. Kyllä se siitä iloksi muuttuu. Mä just sain siivottua ja pyykit on pesty. Pitää vielä aloittaa hääopateiden askartelu, tehdä ruokaa, hoitaa lapsi jne... Ajattele positiivisesti. Mua ainakin alkaa naurattaa oma toilailu.. noita samanlaisia päiviä aikasta usein:)

Vierailija
2/2 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla noin paha univaje, niin kannattaa mennä lääkäriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla