Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä oli teidän vauvan työnimi?
13.07.2007 |
Tiesittekö raskausaikana tuleeko tyttö vai poika?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rv 27 tiedettiin, että tyttö tulossa.
Mutta vauva nro 2 oli jo kauan ennen kuin sai alkunsa " Sylvi" . Viikolla 20 saatiin tietää että tyttö on tulossa, ja Sylvi siitä sitten tuli kun ei häntä enää muulla nimellä voinut kuvitellakaan.
Ja ihan on tyttö Sylvin näköinen, oli heti synnyttyään :)
Alue: Aihe vapaa
saatiin viikolla 25 tietää että tyttö tulossa. mulla oli koko ajan ollut olo että tyttö se on vaikka kaikki sanoi että poikamaha.