Lue keskustelun säännöt.
Apua, mita teen?! Olen raskaana rv 18 ja mieheni pieraisi just sisatiloissa, uskallanko hengittaa?! Aion tietenkin tarkistaa asian viela huomenna neuvolasta!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla