Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkä ikäiselle annatte keskiolutta?

Vierailija
14.11.2006 |

meillä on tapana parina iltana viikossa saunoa ja samalla siemaisemme kaljat ja siddut. Poikamme 3 ja 5 vuotiset kovasti tykkäävät maistella iskän kaljalasista. Olemme viime aikoina antaneet molemmille miehenaluille omat pullot keppanaa. Ei varmaankaa oo niin pieni määrä haitaksi? Ovat oikein tyytyväisiä saunaillan ohjelmaan ja sitten nukkuvatkin hyvin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitettiin jo 6 kk iässä. Hyvin meni yöt. Lisäsin annosta vähän siinä vaiheessa kun siirtyi pinniksestä lastensänkyyn - ei mitään ongelmia siinäkään.

Vierailija
2/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset nukkuvat huonosti, käyttäkää rauhoittavia. Sama pätee jos lapset häiritsevät päivällä ikävästi aikuisten ryyppyhetkeä. Nappi lapsen huuleen niin elämä hymyilee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhimalle mäyris (6.v)

ja nuoremalle päkki (4.v)

ollaan sovittu ettei saa olla krapulassa hoidossa tai ainakin pitää näyttää freesiltä, eli aamulla vippiksestä jekkua tai kossubatteryä