Miten 1-vuotiaalle saa varrelliset talvikengät näppärästi jalkaan?
Ensikertalaisäiti täällä tuskailee... Lapsella siis varrelliset talvikengät, muuta niiden pukeminen on käsittämättömän hankalaa :)
Neuvokaa, kokeneemmat mammat!
Kommentit (5)
ottakaa lapsi mukaan jo kenkäkaupaan. Ei kaikkia kenkiä saa jalkaan millään konstilla. Itse en osta sellaista kenkää ollenkaan. Käyn etukäteen katoon muutamat suosikkikengät ja sitten vielä käyn erireissun lapsen kanssa, jolloin sitten sovitettaan. Näin ei mene kellään hermot, ei kenkäkaupassa, eikä kotona.
jotenkin vaan sujahtavat. Minkä merkkiset sinulla on?
Ihan hyvin " aukeavat" mutta silti hankalaa saada jalka pohjaan asti ilman " survomista" ... -ap
ei nyt ihan varpaisiin saakka mutta...
Ja lasten kenkiinkin on erilevyisiä lestejä, Superfitillä ainakin, kysykää kenkäkaupasta. Lapselle, jonka jalka on suomalaisen leveä ei kannata survoa jalkaan mitään eurooppalaisia lestejä.
Kuoma nyt ei juuri jalkaa tue, 1-vuotiaalle ei ikinä!!!
Meillä kans 1-vuotias ja aina hankala saada kenkää jalkaan kun se vetää jotenkin kippuralle/jäykäksi sen. Pitää yrittää aina jotenkin " huijata" lasta:)