Lue keskustelun säännöt.
höh,meillä oli naapurissa ruotsinsukulaisia lomailemassa
13.07.2007 |
eikä sille klopille maistunnu muu kuin makaroni ja ketsuppi. kerran sain houkuteltua syömään pihalla paistamia lättyjä ja mansikkahilloa. huh huh. onneksi meillä on opeteltu syömään salaatteja ja lihaa ja uusia pottuja...
Kommentit (4)
naapurin vieraat ja niiden syömiset kuuluu? Ei kai sun niitä tarvitse ruokkia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
taas hyvä esimerkki siitä, miten pienissä kylissä asuminen on epäterveellistä.
Tai mistäpäin ne tulee. Enkä todellakaan yrittäisi opettaa naapureiden vieraita paremmille ruokatavoille.
sä syötät naapurin vieraita?