Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä viimeksi hermostuit miehellesi?

Vierailija
01.11.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut kaverilla katsomassa peliä tjtn.

Vierailija
2/7 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin päivän jälkeen mies totesi että täällä kotona on ihanan siistiä kun olet pois.



Hitto, kai siellä on siistiä kun mummot on hoitamassa lapsia ja siivoavat koko ajan! Kun olen kotona, mulle jää kaikki kotityöt vaikka olen kokopäivätöissä. Meinasi lähteä takas reissuun,...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänä aamuna kun en meinannut löytää lumikolaa :)

Vierailija
4/7 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin viimeksi kehuit miestäsi.

Vierailija
5/7 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiuskaisin että etkö voi ottaa yskänlääkettä kun oli menossa ottamaan. rymistin takaisin sänkyyn ja laitoin korvatulpat. sai mennä itse nukuttamaan huonosti nukkuvan lapsemme kun kerran köhi ja herätti.



päivisin olen mukava mutta öisin tosi huonolla tuulella kun muksu niin huonouninen. (seli seli)

Vierailija
6/7 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi päättää uuden keittiön malli tms. Sen verran saa päätettyä, että löytää aina jotain vikaa niistä, jotka minä haluaisin (liian vaalea, liian tumma, huono profiili, sekava, liian yksivärinen), mutta ei sitten voi sanoa, mikä miellyttää. Argh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti vapaata töistä, koska mä oon kipeenä ja tekee parhaillaan ruokaa tuolla ja pyörittää arkea ja huushollia ja jaksaa vielä hoitaa muakin. Varmaan mä olen sille ihan viime aikoinakin jostakin aivan mitättömästä hermostunutkin, mutta ei se sitä ansaitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi