Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmälle että voiko vaatteita pitää pesun jälkeen vuorokauden ajan pesukoneessa? Ei ole koskaan tarvinnut..

Vierailija
24.10.2006 |

mutta nyt ei jaksais/ehtis ruveta ripustamaan pyykkiä, eli rupeaako vaatteet haisemaan siellä pesukoneessa jos jätän ne sinne huomiseksi??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menepäs nyt pois koneelta, ja laita pyykit kuivumaan.

Vierailija
2/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laittaa pyykkiä pesuun yöksi, kun en ole päivällä kotona, eikä täällä edes saa pestä pyykkiä yöaikaan.



Ja nyt hyvää yötä ;)



-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt myös ripustaa. Minä olen joskus iltamyöhään pessyt pyykkiä ja avsta aamulla vannut koneen ja sitten vasta ripustanut. eikä ole koskaan haissut millekkään ummehtuneelle. ihan puhtaalle ovat tuoksuneet.

Vierailija
4/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyykki on lojunut koneessa paria tuntia pitemään, laitan loppuhuuhtelun uudestaan. En kyllä todellakaan anna muhia puolta päivää koneessa. Voin vaan kuvitella, miten mehevät olosuhteet siellä on kaikenmaailman pöpöjen muhia.

Vierailija
5/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kantta ei avaa pyykit voi hyvin ripustaa vasta seuraavana päivänä. jos menee useampi päivä niin kannattaa vetäistä huuhtelu uusiksi ennen ripustamista. mutta siis, pesukone on niin tiivis ettei yhdessä päivässä mene miksikään.

Vierailija
6/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos kantta ei avaa pyykit voi hyvin ripustaa vasta seuraavana päivänä. jos menee useampi päivä niin kannattaa vetäistä huuhtelu uusiksi ennen ripustamista. mutta siis, pesukone on niin tiivis ettei yhdessä päivässä mene miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästätte rahassa vain parikymmentä senttiä, mutta aiheutatte tulipaloriskin! Suomessa syttyy vuosittain n. 170 pesukonetta, eli yksi lähes joka toinen päivä. Pesukonettahan ei saisi jättää yksikseen jauhamaan milloinkaan...

Vierailija
8/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika kerralla pesin illalla ja ripustin vaatteet kuivumaan aamulla. Tai olisin ripustanut, mutta haisivat ihan sikapahalle. Pakko oli pestä uudelleen ja jotkut miehen paidat ja lapsen colleget haisivat pahalle vielä kolmen pesun päästäkin. Tämä tarina on tosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai seisotko itse koneen vieressä vahtimassa kun se käy?

Vierailija
10/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha on reagoida jos nukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan alhaisilla lämpötiloilla pestessä kone pääsee " limoittumaan" , eli pöpöt lisääntyvät putkissa ja rummussa iloisesti. Siitä haju johtuu.



Ja en seiso koneen vieressä päivällä, mutta olen samassa asunnossa, eli en jätä konetta päälle ulos lähtiessäni. Yöllä tulipaloon reagoiminen on tosiaan " hieman" hitaampaa kuin päivällä, koska siihen herää todennäköisesti vasta siinä vaiheessa, kun tuli on jo ehtinyt levitä kunnolla. Kylppärissä kun ei voi pitää palohälytintä, koska se laukeaa vesihöyrystä.



t. 11

Vierailija
12/12 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin aamulla pyöritän yhden huuhtelun. Millekään juhlavaatteelle tai aralle materiaalille en tuota tekisi, mutta peruspuuvillatekstiilien kanssa onnistuu vallan loistavasti (lakanat, pyyhkeet, perusvaatteet). kosteussuojahaalareille ym en myöskään tekisi.



Eivät ole ryppyisiä eivätkä haise - ovat aivan samanlaisia kuin heti pesun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme