Näkijä paikalla n. puolisentuntia. Kysymyksiä?
Kommentit (12)
meidän elämä, helpottaako tämä " päivästä päivään" taistelu koskaan? Jäädäänkö asumaan nykyiselle paikkakunnalle? Löydänkö enää elämän rakkautta, antaako entinen mies mennä läpi? Kiitos, etukäteen. 2 lapsen yh-äiti
Entä terveyteni, näetkö tilanteessa muutoksia?
Löydänkö koskaan sitä oikeaa?
T: Yksi, jolla mikään ei ole kunnossa!
Tuntuu etten enää jaksa, koko elämä ollut yhtä taistelua ja selviytymistä.
Koska tämä päättyy vai päättyykö koskaan? Onko minulle avioliitto vielä tiedossa vai joudunko elämään yksin?
Miten rahatilanteeni?
Olen jaksamisen äärirajoilla nyt. Lasten kanssa eläminen yksin on niin raskasta.
Kertoisitko hieman mitä näet minulle tapahtuvan muutaman vuoden sisällä?
Tällä hetkellä elän avoliitossa(vähän niin ja näin). Yksi lapsikin on. Työelämässä olen mutta onko se työ juuri minua varten?
-N80-
työtähän riittää, mutta mitä ja miten jaksan kaiken?
sari
Vaihtaako mieheni muutaman vuoden sisällä työpaikkaa?
muutammeko toiselle paikkakunnalle? Pauliina
Tulemmeko vielä asumaan yhdesä? Jos, niin miten elämä sitten sujuu yhdessä? Kiitos.
Kirjoitinkin sinulle jo aikaisemmin omassa aloituksessani. Tässä sama kysymys:
Osaatko kertoa mikä on siskoni tulevaisuus? Olen erittäin huolestunut. Voisinko kenties auttaa häntä jollain lailla? Miltä näyttävät hänen ihmissuhdeasiansa? Entä montako lasta näet hänellä?
Olisin erittäin kiitollinen vastauksesta! Toivoisin todella jotain vinkkiä, mikä olisi paras tapa auttaa häntä.