Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin tänään terassilla yksillä, baarimikko tuli ulos ja kysyi että saisiko vilkaista vielä minun papereitani OV

Vierailija
06.07.2007 |

kysyin ihmeissäni että MITÄ?? ajattelin että kuulin väärin, sitten vähän hymähdin ja näytin ne, olen 23v ja todella sen näköinen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyttiin multa papereitA, kun ostin siidereitä. IKÄÄ NYT KUITENKIN TUO 28 VUOTTA. :-) tÄYTYY KAI OTTAA KOHTELIAISUUTENA.

Vierailija
2/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mielestäni edes " nuoren näköinen" ! Ainakin savukkeita myyvät kaupassa vielä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkästi. Ei siitä tarvitse loukkaantua tai olla imarreltu. Se vaan kuuluu mun työhöni.

Vierailija
4/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinko ollut jo yli-ikäinen?

Vierailija
5/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää ' jo' 32v joten olen imarreltu =)

Vierailija
6/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen ravintolaan oli ikärajana 20. Nykyään olen 4-kymppinen, luullaankohan minua nyt sentään jo alle 3-kymppiseksi..? =-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin papereita joka kerta vielä n. 25-vuotiaanakin, oli ennemminkin harvinaista jos ei kysytty. Kerran tarjottiin junassa lastenlippuakin kun olin kuukautta vaille 30.

Vierailija
8/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä saanut olutta, kun ei ollut mukana papereita joita näyttää!



ikää oli 26 ja kaverit yli 30. eikä auttanut yhtään vaikka kuinka puhuttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ei ollut alkossa mukana ja yritin näyttää lasteni kela-kortteja, koska toinen lapsi jo 8v. Eivät kelpuuttaneet.. No, kai mä sit sain tyttäreni kymmenen vanhana tai nuorempana heidän mukaansa :D

Vierailija
10/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portsareillahan se kyllä lienee aika yleinen tapa saada tietoon kuka olet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyvät kaikilta paperit, jotta saavat naiset hyvälle tuulelle. Kyllähän yli kolmekymppisetäkin kummasti hivelee, jos papereita kysytään.

Vierailija
12/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovella kysy paperit, katto nimen ja totes: " annatko mulle sun numeron kun sun nimi onkin niin yleinen että eihän tota voi findiin lähettää" . seurusteltiin vuoden verran, joten tuo iskurepliikki toimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaverilleni meinattiin myydä 19-vuo...

Vierailija
14/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kysyvät kaikilta paperit, jotta saavat naiset hyvälle tuulelle. Kyllähän yli kolmekymppisetäkin kummasti hivelee, jos papereita kysytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kun ovella kysy paperit, katto nimen ja totes: " annatko mulle sun numeron kun sun nimi onkin niin yleinen että eihän tota voi findiin lähettää" . seurusteltiin vuoden verran, joten tuo iskurepliikki toimi

16/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan jollain pennulla voinut olla mukana vaikka sisarustensa kortteja.

Ei - älä vastaa tähän :)

12:

Kerran ei ollut alkossa mukana ja yritin näyttää lasteni kela-kortteja, koska toinen lapsi jo 8v. Eivät kelpuuttaneet.. No, kai mä sit sain tyttäreni kymmenen vanhana tai nuorempana heidän mukaansa :D

Vierailija
17/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poke kysyi papereita ja 38v äitini oli ihan että mitäääh?

No oli onneksi mukana se vanha pahvinen ajokortti ja poke pyyteli nolona anteeksi... äitini tietty kiitti vain kohteliaisuudesta.

Vierailija
18/18 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa ei vaivautunut kysymään niiltä papereita, mutta poikaystävältäni (oli silloin 22 v) kyllä kysyi vaikka osti vain cokispullon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi