Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan palauttanut saamaansa äitiyspakkausta???Mistä syystä?(ev)
Kommentit (4)
mutta en usko että ottavat avattua takaisin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älä nyt ihmeessä odottele sen pakkauksen saapumista.
Eli minä haluaisin uuden äitiyspakkauksen ja voisin maksaa siitä sen 140e+mahd. pk:t.
itse olin ajatuksissani laittanut rastin pakkauksen kohdalle vaikka en sitä tarvitse koska esikoiselta on viime vuodelta jäänyt melkein käyttämätön pakkaus. Vahingon huomasin vasta kun kelan päätös tuli. vielä ei pakkausta kuitenkaan ole tullut.