Jokos illan Satuhääpari on arvosteltu?
Ei voi mitään, jotenkin niin epätoivoista ja noloa mennä papin eteen maha pystyssä...
Kommentit (9)
mies tosi liikkis (niille sen salihousuille kyllä nauroin ;o) ). Papin puhe oli koskettava, tippa tuli linssiin.
Parissa ei ollut yhtään karismaa, sopivat kyllä toisilleen loistavasti ainakin ulkonäöllisesti. Morsiuspuku oli mielestäni ihan kaunis ja kengätkin oli kivan näköiset.
Toivottavasti seuraavassa jaksossa tapahtuukin jotain!
mun mielestä ihania asioita jotka sai meikäläisenkin kyyneliin . . .
Siis joka kerta ne SAMAT biisit, samoissa kohtaa vieläpä!!!!
Enyaa, Donkkareita, Scandinavian music grouppia... AINA NE SAMAT!!
Jotenkin minusta jo hääpärin ja katsojien aliarvioimista!!!!!
Eikös kampaajilla ole ne kuumailmapuhaltimet mitkä lie nykyään? Eli rullat vaan päähän ja joksikin aikaa siihen puhallus-härveliin.
Siis nukkuuko joku oikeasti rullat päässä nykypäivänä???
Vierailija:
Siis nukkuuko joku oikeasti rullat päässä nykypäivänä???
Mahtoiko olla lepakoita tapulissa. Nyyhki hervottomasti ja yhteenki lyöttäytyi vaan saadakseen katon päänsä päälle.
Se mansebimbo oli sentään jotain ;D!