Lue keskustelun säännöt.
Siis mitä tuo MLL lastenhoitajat tulee lopulta maksamaan?
23.05.2007 |
Netissä hinta 4,20 eur + matkakulut. Mutta onko tämä siis lopullinen hinta? Pitääkö siihen maksaa vielä veroja, sosiaalikuluja tms..? Onko lastenhoitaja työsuhteessa siis meihin? Oon aivan pihalla näissä asioissa..
Onko teillä kokemuksia näistä hoitajista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siihen tarviit työntekijän sosturvatunnukset ja nimen. Olet työnantaja, kun hoitaja on teillä. Oletko lukenut ohjeet MLL:n sivuilta?