Lue keskustelun säännöt.
Onko ravintola Istanbul Oulussa tarkoitettu lapsille?
23.05.2007 |
Vai onko vain aikuisille suunnattu? En ole koskaan käynyt siellä, mieli tekis, mutta ei oikein päästä ilman lapsia. Ainakaan kotisivuilla ei ollut lasten listaa tms.
Kommentit (2)
ihan suopeasti on suhtauduttu lapsiin. Myöhään illalla kuitenkin ehkä enemmän vain aikuisille. Kyllä lapsille saa tilattua vaikka puolikkaan annoksen jos ei ole erikseen lasten listaa, ei se pitäisi olla mikään ongelma.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainakin ennen siellä on ollut lasten lista, vaikkei netissä näykään.