Lue keskustelun säännöt.
Kumma kyllä niin paljon kun täällä Muumimaailmaa haukutaan,
12.07.2007 |
en ole _koskaan_ nähnyt siellä yhtäkään tylsyyttään itkevää lasta.
Kommentit (2)
Vierailija:
en ole _koskaan_ nähnyt siellä yhtäkään tylsyyttään itkevää lasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pakko olikin TAAS kirjoittaa tuohon yhteen haukkumisviestiin vastine.