Lue keskustelun säännöt.
ONKO ROVANIEMELÄISIÄ??
21.11.2006 |
onko mediroi laadukas yksityinen lääkäriasema. antakaa vinkkejä mihin kannattaa mennä yksityiselle??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse tykkään Mediroista. Sieltä saa hyvää palvelua ja lääkärit on mukavia ja asiansa osaavia :)