Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi vauvalaskuri on oikeassa?

Vierailija
05.12.2006 |

2plussan laskurin mukaan mulla on menossa 5. raskausviikko ja

vauvanlaskurin mukaan 6 viikko??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Itselläni on viikkoja 16+1. Minulla on nyt siis 16 viikkoa täynnä ja 17. viikko meneillään. Vauvan laskuri kertoo meneillään olevan 17. raskausviikon ja kaksplussan 16. viikon. Googleta raskauskiekko, löytyy Aydin Tekayn laskuri, josta saa tarkan viikkolukeman.

Vierailija
2/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kalenterit voi heittää noin paljon?? vai olenko laskenut jotain väärin? -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se 28 päivää. Vähän ärsyttää kun itsellä on pitkä kierto, niin lasketut ajat on olleet omasta mielestäni liian aikaisin. Vaikka eihän se laskettu aika ole kuin numero paperilla, vauvat syntyy kuitenkin sitten kun päättävät syntyä.