Lue keskustelun säännöt.
Synnytyksestä 7kk ja menkat ei ole alkaneet??
05.12.2006 |
RAskaana en testin mukaan ole, imetys on loppu. Esikoisen jälkeen alkoi synnytyksestä 6kk
Kommentit (7)
Nuorin lapsi nyt 1,5 v. Ja raskaana en ole minäkään, tosin imetän edelleen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt tosiaan imetyksen juuri lopettanut ja vielä ei kuulu ei näy, tosin vatsan pohjaa kyllä nippailee, että josko ne sieltä..
Eiks muka ole kivaa, kun ei tarvii käyttää rättejä? Vai onko kiire saada taas pulla uuniin?
ja mulla alkoi vasta 2 v 1kk päästä! Ehti olla yhdet kuukautiset ja tärppäsi toisen kanssa
Ja nyt nelosesta ei näy vieläkään.
t. 3 jolla nyt siis 1,5 vuotta synnytyksestä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vähän on semmoisen olo että onko kaikki ok, mutta kai tämä on ihan normaalia. Raskaana en ole.
lääkäri sanoi, että toisilla voi olla jopa 1v 6kk menkat pois.