Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä 7kk ja menkat ei ole alkaneet??

Vierailija
05.12.2006 |

RAskaana en testin mukaan ole, imetys on loppu. Esikoisen jälkeen alkoi synnytyksestä 6kk

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoi, että toisilla voi olla jopa 1v 6kk menkat pois.

Vierailija
2/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsi nyt 1,5 v. Ja raskaana en ole minäkään, tosin imetän edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosiaan imetyksen juuri lopettanut ja vielä ei kuulu ei näy, tosin vatsan pohjaa kyllä nippailee, että josko ne sieltä..

Vierailija
4/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks muka ole kivaa, kun ei tarvii käyttää rättejä? Vai onko kiire saada taas pulla uuniin?

Vierailija
5/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla alkoi vasta 2 v 1kk päästä! Ehti olla yhdet kuukautiset ja tärppäsi toisen kanssa

Vierailija
6/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt nelosesta ei näy vieläkään.

t. 3 jolla nyt siis 1,5 vuotta synnytyksestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on semmoisen olo että onko kaikki ok, mutta kai tämä on ihan normaalia. Raskaana en ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän