Pidin eilen partylite kutsut, kutsuin 11 ihmistä, 1 tuli
Oli kiva yllätys ;) No, ostelimme sen yhden kanssa sitten senkin edestä. Täytyy vaan pitää vähän taukoa nyt kun osanotto tuota luokkaa......
Kommentit (9)
Taisi olla kymmenkunta naista paikalla.
kynttilöistä moninkertaista hintaa pelkän ystävyys/tuttavuus suhteen nimissä. Kun kutsuille menee, en kehtaa olla ostamatta. Tupperin tuotteet ovat pitkäikäisiä, niistä voi jo maksaa. Kynttilät ovat ihania, mutta palataan sit asiaan kun olen takas työelämässä ;)
Eiköhän ne PartyLiten somisteet ole ihan yhtä pitkäikäisiä kuin Tupperitkin. Kynttilät tietysti ovat kulutustavaraa, mutta itse tykkään polttaa ko. kynttilöitä, koska ne ovat laadultaan parempia kuin halpiskynttilät.
on ihan kauheita. Just tyypillistä keski-ikästen naisten hommaa. Ainoa mikä oli ok oli kun kerran olin seksilelu kutsuilla polttareiden yhteydessä. Mut muuten yök!
mamma 32v.
myyntikutsuille. Nolottaisi ihan liikaa, jos moiseen alentuisin.
Vierailija:
on ihan kauheita. Just tyypillistä keski-ikästen naisten hommaa. Ainoa mikä oli ok oli kun kerran olin seksilelu kutsuilla polttareiden yhteydessä. Mut muuten yök!mamma 32v.
Aika epäkohteliasta! Itse en välitä noista myyntikutsuista ja ilmoitankin heti kutsuttaessa etten pääse tulemaan.
illanistujaiset päälle. Neljä tuli paikalla ja moni ei ilmoittanut ollenkaan etteivät ole tulossa.
on jo vanhanaikaiset kutsut.. itse en enää vaivaudu..