Lue keskustelun säännöt.
Miten voi olla näin kurja olo??
16.10.2006 |
Menkat alkoivat, kädessä jännetupintulehdus, ja kuumetta+kurkku kipeä. Ei hyvä olla mitenkään päin :/
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla