Lue keskustelun säännöt.
tiesittekö et terveyspapereista ne jotka syntyneet ainaskin 3 ja 18 päivä , nuo
27.11.2006 |
paperit tullaan dokumentoimaan levykkeille ja tallentamaan tuleville sukupolville, onkohan pakko suostua
Kommentit (2)
Ei niitä ihmisiltä itseltään kysellä. Sitä paitsi ne muut sairauskertomukset tuhotaan vasta jonkun tietyn ajan kuluttua kyseisen henkilön kuolemasta. Itse ainakin haluaisin säilyä historiankirjoissa edes sairauskertomukseni avulla :-).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kukaan ei oo enää sinusta kiinnsostunut silloin.