Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Internet-expertit! Työkoneen muistin tyhjennys?

Vierailija
05.12.2006 |

Miten saan ennakoivan tekstinsyötön tyhjennettyä, ettei seuraava koneenkäyttäjä näe mitä olen kirjoitellut? Sijaisuus on päättymässä, ja otsikot säilyvät koneen muistissa.. Apua!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

villinä veikkauksena arvelisin, että menet ylävalikosta työkalut -> asetukset ja sitten sieltä tyhjentelet

Vierailija
2/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne saa pois??? Heittämällä koneen seinään?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkalut valikossa ylimpänä kohta poista selaushistoria, siellä kun valitsee poista kaikki niin tyhjenee.

Vierailija
4/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeet ovat suomenkieliset. Olette ihania kun autatte!! Kiitos!!!



ap

Vierailija
5/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkalut --> intternet-asetukset siinä aukeavalla sivulla on kohta poista evästeet ja poista tiedostot niin ne kun painaa niin poistuu tyhjennä samalla sivuhistoria seuraavaksi kun avaat kohdan Sisältöönliittyvät asetukset ja siitä kohta Automaattinen täydennys kohdat Tyhjennä lomakkeet ja Tyhjennä salasanat ja otat kaikki rastit pois niin ei saa enää tietoja helposti esille.

Vierailija
6/6 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän