Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mita ajattelette aidista joka on bussipysakilla yksin kahden alle 5v lapsen kanssa. toiselle juttelee oikein kivasti, nauraa ja hymyilee ja toiselle on tiukka. komentaa ja puhuu ty

Vierailija
20.11.2006 |

lysti ja muutenkin on kovin vihaisen oloinen tuolle lapselle.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän