Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G:Mitä aamupalaksi koululaisille?
20.11.2006 |
10-vuotias tyttö syö aamuisin leivän ja juo mehua/teetä/kaakaota, välillä kaurapuuroa.
Mitä teillä koululaiset syövät aamupalaksi?
Kommentit (2)
Olen kokeillut vaihtaa puuroaamiaiseen, mutta lapsi ns. hyppii seinille koulusta tullessaan puuropäivinä, ja kitisee huonoa oloaan niin saa jatkaa munalinjalla. Joskus syö tosin rahkaa, jos sitä on jäänyt iltapalalta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
rahkaa, real ruisleipää , kasviksia