Lue keskustelun säännöt.
Kuinka moni " kiristää" lapsiltaan tottelemista?
03.12.2006 |
Tarkoitan tyyliä " jos et nyt usko, niin sitten ei tule sitä ja tätä" . Meillä se on ainakin käytössä, kun muut keinot loppuu :-(.
Kommentit (3)
Eikös niin pidäkin tehdä? Olettaen että uhkaukset myös toteutetaa, tietenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei täyspäinen terveen itsetunnon omaava lapsi tottele aina mukisematta!
Eli kyllä kiristetään meilläkin, myös uhkaillaan ja lahjotaan.