Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan lukenut kirjaa Mian salaisuus? Jatkoa kirjoille uhatut ja turvapaikka?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
" Mia" on kirjoittanut sen nyt ihan itse eikä Marklundin kanssa. Teksti hieman erilaista, mutta ihan hyvä kirja ja jatkaa tarinaa. Ei se oikeastaan vieläkään pääty... olis kiva lukea joskus seuraavakin kirja.