Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kavereita, joidenka kanssa ei voi jutella kovin monista asioista?

Vierailija
14.10.2006 |

Tarkoitan, että keskustelut pyörii kaverin ' ehdoilla' , esim. jos kaveri on vaatteista ja ulkonäöstä kiinnostunut, niistä sitten ' jauhetaan' ? Tai muuten vain pelkästään kaverin asioista. Miten usein jaksatte nähdä tällaisia ihmisiä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ennen parhaimpia ystäviä, mutta sitten muutuin (aikuistuin?) eikä meillä ole oikein enää mitään puhuttavaa. Kaveri jauhaa lähinnä vaan omista saavutuksistaan ja muuta pinnallista juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä