Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä kavereita, joidenka kanssa ei voi jutella kovin monista asioista?
14.10.2006 |
Tarkoitan, että keskustelut pyörii kaverin ' ehdoilla' , esim. jos kaveri on vaatteista ja ulkonäöstä kiinnostunut, niistä sitten ' jauhetaan' ? Tai muuten vain pelkästään kaverin asioista. Miten usein jaksatte nähdä tällaisia ihmisiä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oltiin ennen parhaimpia ystäviä, mutta sitten muutuin (aikuistuin?) eikä meillä ole oikein enää mitään puhuttavaa. Kaveri jauhaa lähinnä vaan omista saavutuksistaan ja muuta pinnallista juttua.