Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
apua, hermot 1.5.v, taistelee päiväunia, pukemista ja kaikkea muutakin vastaan
02.12.2006 |
ennen nukahti helposti, antoi pukea ja nukkuin koko yönsä. nykyään herää tunniksi öisin itkemään tai ähisemään. lääkärissä käyty ei löytynyt mitään vaivaa, hampaita tulee paljon yhtä aikaa, mutta eikai sen piikkiin kaikkea voi laittaa. Ollaanko mokattu jotain kasvatuksessa vai onko tämä uhmaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mieti taaksepäin, niitä vaiheita mitä silloin oli, eikö tunnukin hölmöltä että sitä tuli hermoiltua jonkun tuetyn asian takia, joka ratkesi itsestään. Ajan myötä hermotkin kovenee.
t. 1,9v:n äiti