Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh, olen syönyt tänään vain yhden omenan ja kokonaisen suklaalevyn,arvatkaa onko huono olo...ev

Vierailija
02.12.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannella päivällä alkaa olla huono olo



kyllä nyt tähän aikaan päivästä noilla eväillä ei normaalisti luulisi huono olo tulevan

Vierailija
2/3 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on vaikka kuinka paljon



otsikko olisi pitänyt olla olen tänään syönyt jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin syönyt pelkän omenan, maha ehkä kurnisi, mutta nyt on selläinen todella ällö olo liiasta makeasta.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi