Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten käyttäytymisestä

Vierailija
24.11.2006 |

Lapseni 5v. synttäreillä kaikki huusivat vuorotellen ja yhteen ääneen " mehuaaa, heti lisää mehua mulle, tänne nyt sitä mehua!" . Kysyin sitten, että kuka tietää, miten pyydetään kauniisti? Kaikki sitten hiljenivät ja vuorotellen jokainen sanoi nätisti: saisinko mehua. Eräs totesi, että päiväkodissa on opetettu, miten pyydetään kauniisti. Paitsi yksi lapsi sitten totesi, että hänelle ei ole kukaan opettanut, miten pyydetään kauniisti.



Arvatkaapa oliko pokassa pitelemistä. Tämä lapsi siis käy myös päiväkodissa ja hänen äitinsäkin on taatusti opettanut. Huvittavinta tilanteessa oli se, että hänen äitinsä on juuri näitä " minun lapseni käyttäytyy aina hyvin" äitejä. Mulla tuli oikein hyvä mieli tuosta tapauksesta :-)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla