Mikä väri seinille jos yleis väri on kerma ja puu?
Kommentit (7)
Itse laittaisin seiniin väriä koska yleissävy niin vaalea. Olen aika rohkea sisustaja ja voisin jopa ajatella turkoosia.
Itsellä väreinä kirsikka, kerma ja kirkkaan punainen. Myös viininpunainen vois olla hyvä.
Sanon siis turkoosi ja viininpunainen.
Seinien väri voisi olla hiukan keltaiseen, beigeen menevä kerman värinen.
Esim tumman harmaata, tai viininpunaista.
Itse laittaisin niin, että enemmän kermaa ja vaikka beigeä ja sitten ripaus voimakasta viininpunaista tai kirsikkaa, vaikka sohvatyynyillä tai verhoilla.
ja laittaa sit vaikka seinän värisiä tyynyjä ja muita yksityiskohtia.
Meillä hieman siniharmaata sävyä. Joku mainitsi viininpunaisen: sekin kuulostaa hienolta. Vanhasta vihreästä en itse pidä.
Miitä kun on ihan vaaleasta tummaan...