Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Itsenäisyyspäivämenusi? (ev)
Kommentit (4)
kanttarellikeittoa tai kylmää tomaattikeittoa ja parsasalaattia (riippuu siitä, onko aikaa väkertää)
Uunilohifile ja uunikasviksia tai valkosipuliperunat (riippuu onko aikaa väkertää)
todennäköisesti ei kastiketta tai kermaviilikastike
puolukkarahkaa.
EIhän tämä hirveän festive ole, mutta on tosiaan muutakin tekemistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
karjalanpaistia
perunamuusia, runsaalla voilla ja täysmaidolla :)
porkkanalaatikkoa
Ja täytekakku, pullaa, keksejä ja muuta hyvää koska mun lapsella on silloin synttärit
Alue: Aihe vapaa
Poronkäristys
Perunasose
Puolukkasurvos
Lakkajäädyke