Hyvää siivouspalvelua Tampereella?
Nykyinen siivousfirma ei oikein vastaa odotuksia.
Suosittele hyvää firmaa/tekijää!
Kommentit (8)
Hinta ei ole ongelma. Siivouksen laatu ei vaan aivan vastaa odotuksia.
...ettei jotakin vikaa olisi.
Eka oli eräs yksityinen naishlö, mutta hän alkoi sairastella eikä pystynyt jatkamaan. Siivousjälki oli kuitenkin tosi hyvää.
Sitten oli Kotipalvelu Siivousympyrä, enkä tykännyt.
Nyt on Sivina ja olen toistaiseksi tyytyväinen.
Tampereen kiinteistö- ja siivouspalvelua. Halpoja, mutta työn laatu ei ole kummoinen.
Onko teillä Sivinan kanssa sovittu erikseen siivoustavoista vai onko teillä käytössä niiden valmis viikkosiivousohjelma?
Siivoojat ovat meillä selvästi pyyhkineet pintoja (kuten ovia), mutta puhtaita ne eivät ole. Tuo pyyhkiminen ei siis taida tarkoittaa puhdistamista.
Kokemuksia heidän tiptop-ohjelmasta?
t.ap
Ja kannattaa kyllä jokaisen siivouspalvelun kanssa ensin koittaa neuvotella tavotteista, ja sanoa selkeästi, mikä on vialla ennenkuin menee vaihtamaan firmaa...
Meillä on Sivinan viikkosiivousohjelma (kuukauden välein).
Ovat käyneet vasta kerran, ja olen ekaan kertaan tyytyväinen. Tosin eka kerralla menee aikaakin enemmän, joten pelko persuksissa odotan seuraavaa kertaa mikä on työn jälki...
Hanat, tiskialtaat, keittiön tasot yms kiilsivät kuitenkin paremmin kuin koskaan ennen (vrt. entiset siivoojat). Lattiankin olivat saaneet putsattua ruokapöydän alta paremmin kuin kukaan ennen. Toivon että tämä taso säilyy.
Reklamoi ihmeessä niin osaavat parantaa palvelua!!
Tampereen Siivous -firma ei minun suosituksiani saa ollenkaan. Myöhässä sovitusta ajasta monta tuntia, eivät olleet paikalla maksettua aikaa ja jälki oli huono. olen myös kuullut että tavaroita katoilee kun he ovat käyneet
Meillä käy pieni firma, kohtuuhintainen, joustava, mutta jälki ei ole paras mahdollinen. Olen miettinyt vaihtoa myös.