Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö puolisosi tai muut ihmiset sinua vaativana persoonana?

Vierailija
12.10.2006 |

Mulle on usein sanottu, että olen aika vaativa tyyppi. En tosin ole koskaan pyytänyt perustelua, vaan hyväksynyt luonnehdinnan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaadin paljon myös itseltäni, en vain muilta.

Vierailija
2/2 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän syynkin: olen ns. luova taiteilijatyyppi ja kaiken lisäksi luulen, että minulla on ADHD...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän