398 € open lahjaan
Erehdyin lukemaan vanhoja sähköposteja ja vieläkin nousi kiukun puna poskille vanhasta kirjeenvaihdosta. Viime keväänä lapsen luokka osti 6. luokan opettajalleen taulun, jonka hinta oli 398 euroa.
Purnasin lahjan arvoa ja sitä, että siihen käytettiin luokan myyjäisistä yms keräämiä LUOKAN rahoja 290 ¿.
Kommentit (6)
En ikimaailmassa myöskään minä olisi osallistunut!
En todellakaan näe mitenkään tarpeellisena ostaa opettajalle tuon hintaista lahjaa, varsinkaan taulua.
t. itsekin ope
Ei noin kahjoja ihmisiä ole koko luokallista. Jos yksi piipittäjä ei saa
sanottua vastalausetta, niin joku toinen kyllä saa.
5 Lions Clubi tms rouvaa oli asian päättänyt ja se tiedotettiin niin ympäripyöreästi, ettei todellinen hinta ollut varmasti kaikkien tiedossa. Rahaa kun kerättiin vain 4 e/oppilas, kun sitä luokan rahaa oli niin paljon jäljellä. Minusta luokan rahat olisi pitänyt käyttää luokan hyväksi.
Ja vaikka tästä on jo aikaa, vieläkin saan poskeni tulipunaiseksi ja verenpaineen nousemaan.
terv. ap
Olikohan taulu edes mieleinen?
t. Ope myös