Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

398 € open lahjaan

Vierailija
23.11.2006 |

Erehdyin lukemaan vanhoja sähköposteja ja vieläkin nousi kiukun puna poskille vanhasta kirjeenvaihdosta. Viime keväänä lapsen luokka osti 6. luokan opettajalleen taulun, jonka hinta oli 398 euroa.

Purnasin lahjan arvoa ja sitä, että siihen käytettiin luokan myyjäisistä yms keräämiä LUOKAN rahoja 290 ¿.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan taulu edes mieleinen?



t. Ope myös

Vierailija
2/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä sylvi sentään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa myöskään minä olisi osallistunut!

Vierailija
4/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan näe mitenkään tarpeellisena ostaa opettajalle tuon hintaista lahjaa, varsinkaan taulua.



t. itsekin ope

Vierailija
5/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ei noin kahjoja ihmisiä ole koko luokallista. Jos yksi piipittäjä ei saa

sanottua vastalausetta, niin joku toinen kyllä saa.

Vierailija
6/6 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Lions Clubi tms rouvaa oli asian päättänyt ja se tiedotettiin niin ympäripyöreästi, ettei todellinen hinta ollut varmasti kaikkien tiedossa. Rahaa kun kerättiin vain 4 e/oppilas, kun sitä luokan rahaa oli niin paljon jäljellä. Minusta luokan rahat olisi pitänyt käyttää luokan hyväksi.

Ja vaikka tästä on jo aikaa, vieläkin saan poskeni tulipunaiseksi ja verenpaineen nousemaan.



terv. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän