Lue keskustelun säännöt.
ovulaatio
25.04.2006 |
mites se nyt sitten menee.... jos valkovuotoa ja ovulaatio tapahtuu niin onko tuo runsaampi valkovuoto sen merkki että ei raskaana, vai tapahtuuko tuo kuitenkin? perehtymätön:)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla