Lue keskustelun säännöt.
Franklinin syntymäpäiväyllätys-pleikkaripeli
25.04.2006 |
onko kenelläkään sitä? Onko hyvä eli kannattaisko ostaa 6-vee tytölle?
Kommentit (2)
arvelisin myös että vois olla kiva peli, ja ennenkaikkea suomenkielinen. Aika kallis vaan niin ei viitsisi ostaa " sikaa säkissä"
T;ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisin itsekin yritttää pelata, ei ole kovin vaikean oloinen...