Lue keskustelun säännöt.
kokemuksia Helsinkin Day Spasta??
Kommentit (2)
Tosi tympee paikka!
" tavallisella" kosmetologilla käynti on paljon rennompaa ja mukavampaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään Tosi tympee paikka!
" tavallisella" kosmetologilla käynti on paljon rennompaa ja mukavampaa!
kävin kerran, enkä toista kertaa mene!
ei sovi mulle! henkilökunta oli tosi outoa: varmaan ihan ystävällisiä " burberry" asiakkaille, mutta näin tavallisena tallaajana koin saavani osakseni ylimielistä palvelua