Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten suhtaudutte parivuotiaan uhmaraivariin? Eli toimintamalli hakusessa, kun lapsi huutaa korkealta ja kovaa, jos omat
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja sitten takas ku helpottaa... ai niin näin teen ton 3 v kanssa. tämä nuorinmainen on 2 v ja yleensä hänen huutonsa loppuu lyhyeen., joten en tee mitään. syliin otan kun haluaa tulla mutta sylissä ei saa huutaa, oma pää ei kestä sitä. oon huomasnnu että kun on itse rauhallinen eikä huuda naama punaisena niinnse huuto loppuu aiemmin.