Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 v. vanhat Teutonia Mistral-yhdistelmät, ostaisiko joku tällaisia eli kannattaako edes yrittää myydä?

Vierailija
12.03.2006 |

Mietin tässä, että pitäisi varmaan myydä nuo vaunut kun vievät vain ihan turhaa tilaa varastossa, mutta ostaako joku v. 2001-mallia, kannattaako edes yrittää myydä? Ovat sinänsä ihan hyvässä kunnossa, otettu oikeastaan käyttöön vasta 2004 ja käytetty yhdellä lapsella. Nyt siis tarpeettomat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva hinta voisi olla 100-150 euroa.



Kyllä todella monet käyttävät käytettyjä vaunuja, ja joku voi haluta sellaiset vaikka jos omat vanhat ovat lauenneet ja tarvitsisi kärryjä vielä vähän aikaa, niin sitten hankkii " uudet" vanhat.



Minä laittaisin ilmoituksia neuvolan ja markettien ilmoitustauluille ensi alkuun.

Vierailija
2/2 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, jolla ei myöskään hajua hinnoista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme