Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viherpeukalot huhuu!!

Vierailija
25.04.2006 |

Täällä yksi omakotitalon juuri ostanut ihminen kyselee puutarhaan liittyen kaiken laista..



Eli ongelma on etupiha, johon ei paista aurinko kuin illalla, ja siihen tarttisi laittaa joitain pensaita. Olin miettinyt hanhikkia, mutta miten viihtyy noin synkässä pikassa?



Ja toinen paikka on sitten saunan edusta, mutta siihen paistaa porottaa aurinko aamusta iltaan ja on todella kuuma paikka..



Niin ja ehdottakaa myös joitain monivuotisia kukkia näihin paikkoihin.



Pensaat ei saa olla mitään kovin korkeita, kun tulevat ikkunan alle.





Kiitos jo kaikille etukäteen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai netistäkin löytyy: puutarha . net



Olen itse kirjoista saanut hyviä vinkkejä ja siinä saa myös sen suunnittelun ilon!

Vierailija
2/2 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunliljat ja saniaiset, esim. Kotkansiipi on tosi hyvän näköistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän