Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

terve serkku

Vierailija
12.04.2006 |

mennäänkö lenkille joku kaunis päivä ku lapset on terveitä??? heh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ukkosi kuriin ja nuhteeseen..kone kuntoon ja silleen..

Vierailija
2/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait tässä mennä omat herättää ja alkaa ruokaa tekee, hyvää pääsiäistä kaikille, jotka lukevat. tää oli tämmönen kokeilu, kuinka tarkkaan tuo serkku lukee näitä palstoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha toivo!

Vierailija
4/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot mulle tosi tärkee!!!! voi hyvin ja näkemisiin.

paranemisia pienelle kummitytölleni.

Vierailija
5/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin nyt sitä serkkua, jonka näin ihan toissapäivänä ja joka kyllä lukee, muttei voi vastata. katsos, siksi käskin laitattaa sen koneen kuntoon. mut mitä jos sää ottasit yhteyttä siihen omaan serkkuusi. serkut on tosi kivoja olemassa.

Vierailija
6/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkumpi sen herkumpi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka voi vaan lukee, on hieman huonovointinen, niin kirjoittakaa nyt tekin mukavia juttuja sille. mä meen nyt hoitaa noita muksuja niin en jaksa enää kirjoitella, moikka vaan. t. serkku