Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan nuo Lordin hemmot tekee maskinsa? ev

Vierailija
12.03.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(no, ei sitä kyllä usein telkassa tai lehdissä näe..) niin mulle tulee vaan mieleen, että se koko poppoo haisee varmaan karmealta!

Hirveet maskit ja koko ajan heilutaan, kauhea hiki varmasti ja releet näyttää vähäm siltä, ettei niitä ihan joka keikan jälkeen pestä...

Mua jotenkin ällöttää koko Lordi ja porukkansa.



Muistelen, että Hesarin kuukausiliitteessä tms. haastaeltiin muutama vuosi sitten Lordia ja siitä jutusta jäi sellainen vaikutelma, että hikivesi virtaa....

Vierailija
2/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden keikan aikana hikoilee n. 2 litraa ja juovat saman verran keikan aikana. Ja mitä oon lukenu tuolta fanisaitilta, niin ovat ne kuteet kanssa painavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä on mun tuttu ja aina tuoksuu ihan ookoolle.

Vierailija
4/5 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukemisessa menee noin kolme tuntia..

Vierailija
5/5 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on niin karseen näköisiä, ettei tee kyllä mieli niitä kuunnnellakaan. YÖK!