Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinkahan nuo Lordin hemmot tekee maskinsa? ev
Kommentit (5)
yhden keikan aikana hikoilee n. 2 litraa ja juovat saman verran keikan aikana. Ja mitä oon lukenu tuolta fanisaitilta, niin ovat ne kuteet kanssa painavia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yksi niistä on mun tuttu ja aina tuoksuu ihan ookoolle.
pukemisessa menee noin kolme tuntia..
Mun mielestä ne on niin karseen näköisiä, ettei tee kyllä mieli niitä kuunnnellakaan. YÖK!
Alue: Aihe vapaa
(no, ei sitä kyllä usein telkassa tai lehdissä näe..) niin mulle tulee vaan mieleen, että se koko poppoo haisee varmaan karmealta!
Hirveet maskit ja koko ajan heilutaan, kauhea hiki varmasti ja releet näyttää vähäm siltä, ettei niitä ihan joka keikan jälkeen pestä...
Mua jotenkin ällöttää koko Lordi ja porukkansa.
Muistelen, että Hesarin kuukausiliitteessä tms. haastaeltiin muutama vuosi sitten Lordia ja siitä jutusta jäi sellainen vaikutelma, että hikivesi virtaa....