Käräytän työttömän kaverini
Työtön kaveri kertoi eilen, että hän oli kerännyt viime kesäkuun aikana pulloja ja tölkkejä ahkerasti joista iso osa oli tullut juhannuksen aikaan. Yhteensä hän kuulemma noin 60 euroa.
Hän tuskin ilmoitti tulojaan Kelalle tai verottajalle joten minä aion käräyttää hänet. Mihin minun pitää ottaa yhteyttä?
Kommentit (20)
työtömät töihin!!1! vututtaa maksaa lois pummi työttömien eläiminen. vituttaa nii paljon että pitäö juoda viinaa
Vierailija kirjoitti:
työtömät töihin!!1! vututtaa maksaa lois pummi työttömien eläiminen. vituttaa nii paljon että pitäö juoda viinaa
Meneppä viinan kanssa töihin, niin loppuu vitutus, ja saa raitis työtön sun työpaikan.
Miten joku voi kadehtia työtöntä noin pahasti? Pitäisikö sun keskittää tuo aika itsesi kehittämiseen? Siitä olisi sentään jotain hyötyä.
Soitat sinne Kelaan ja teet ilmiannon. Kela hälyttää keskusrikospoliisin ja karhuryhmän tutkimaan asiaa.
Sulla tuntuu aloitustesi perusteella olevan paljon näitä työttömiä kavereita. Hanki hyvä ihminen kiireesti itsellesi parempaa seuraa.
Pullot ilmoitetaan kerran vuodessa kohtaan muu tulo. Verottajalle. Ei kelalle. Tai no 50 sai olla yksinäisellä jos oli toimeentulotuella. Työttömyystukiin tuo 60 ei vaikuta. Veroa menee tuosta summasta 0.
Muuten ne virastot. Kaikenmaailman hullut soittelivat niihin jo ysärillä ilmiantojaan.
Niin paljon. Ettei niitä sekopääsoittoja edes tutkittu.
Käräytähän vaan itses, ap, olet selvästikin sen tarpeessa.
Kun tunnut olevan työttömän kaverisi yläpuolella, osaat selvittää itse, miten toimit. Jos et, olet keskimääräistä tyhmempi. Kaverisi sentään yrittää parantaa tilannettaan.
Saa pulloja kerätä tai tölkei, saa marjojakin poimia ja myyvä.
Sä oot varmaan ymmärtänyt kaveruuden väärin.
Vierailija kirjoitti:
Soitat sinne Kelaan ja teet ilmiannon. Kela hälyttää keskusrikospoliisin ja karhuryhmän tutkimaan asiaa.
Ihan oikeastiko?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla tuntuu aloitustesi perusteella olevan paljon näitä työttömiä kavereita. Hanki hyvä ihminen kiireesti itsellesi parempaa seuraa.
Mikäs vika työttömissä kavereissa on? Työ vie ihmisen elämästä valtavan osan ja sen takia työssä käyvät ei osaa jauhaa muusta kuin työstä ja sen aiheuttamasta stressistä. Työttömät pystyvät ajattelemaan asioita paljon laajemmin ja rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain voi olla työtön kaverina? Itse pyrin välttämään heikkoa ainesta kaikin mahdollisin keinoin. Työttömästä voi tarttua tauteja tai muuta jos ei ole varovainen. Valtion olisi paras kerätä työttömät ja muut sossupummit leireille joista pääsisi pois kun saa työpaikan tai kuolee.
Joku työkavereistasi on selvästikin tartuttanut sinuun aivoja syövän ameeban.
Vaikea tuota on todistaa. Sitä paitsi vasikan kohtalo on karu.
Vierailija kirjoitti:
Kuole alkohomismiisi, saatanan juoponraato.
Vierailija kirjoitti:
Laita korkki jo kiinni, ulosantisi alkaa olla sekopäistä.
Snitches get stiches!