Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli melkolailla pysäyttävä tuo nelosen dokkari tänään.

Vierailija
18.04.2006 |

Niin söpö ja iloinen poika ja niin kauhea vaiva! En ihan alusta saakka katsonut, miten se tyndrooma saa alkunsa? Onko perinnöllistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en nähnyt alusta.

Tuntui pahalle lapsen puolesta :(

Itsellä suht samanikäinen jalkapallosta tykkäävä poika..

Vierailija
2/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset




Oireilee liikakasvuna, jokaisella sairastuneella eri paikoissa. Paikantavat geeniä ja siinä ilmenevää virhettä. Poika oli todella mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoiksi he yleensä elävät?

Minusta oli aivan järkyttävää katsoa ihanna pientä poikaa, jolla oli noin kauhea sairaus. Äiti kovasti pelkäsi. että sairaus etenee kasvoihinkin... Oli muuten suloisen näköinen pikkupoika.

Vierailija
4/4 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsiskö joku ystävällinen valaista...!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi