Lue keskustelun säännöt.
Oletko joutunut lapsena sairaalaan tapaturman vuoksi?
Kommentit (2)
Kun olin ihan pieni lapsi niin olohuoneen ikkunalasi putosi päähäni kun seisoin sohvalla ja koputin ikkunaan. ja ei kun sairaalaan kursimaan päätä kasaan, vieläkin näkyy arvet päänahassa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Leikatessa sitten selvisi todellinen syy, miksi mahani oli niin kipeä, että kävelimenkin oli vaikeaa.